Disney - Activity to Improve Concentration (6) - Advance - Disney

Out Of Stock Disney - Activity to Improve Concentration (6) - Advance - Disney - BabyOnline HK

Free Local Delivery (HK) for Orders over HK300

Extra 2% Off - Payment by FPS (HK)

Product Code: DIS-4714809828272
Availability: Currently Not Available
Click Here:
Explore for Our New Arrivals!
HK$ 40 HK$ 36
You Save: 10% (-HK$ 4)
Qty: Add to Cart

迪士尼全腦思維階梯訓練系列

˙數字運筆˙英文字母˙數量計算˙分析判斷˙
˙視覺辨識˙空間認知˙綜合能力˙

★階梯式編排,符合兒童循序漸進學習需求!★

專注力是可以經由練習加強的,兒童的身心處於好玩愛動的階段,因此讓專注變成有趣好玩的事便是吸引兒童的最大關鍵!
本系列即以此理念出發,以遊戲化、趣味化的題型搭配兒童最熟悉的迪士尼動畫角色,讓兒童在歡樂的氣氛中自我學習,自然而然啟動大腦專注力學習機制,讓學習就跟遊戲一樣好玩!

  • 出版社: 根華
  • 頁數: 48頁
  • 全腦思維階梯訓練系列
 
 
 
Be the first to write a review!

Write a review

Your Name:


Your Review: Note: HTML is not translated!

Rating: Bad           Good